FAQ
- VERZENDING & BEZORGING
- BETALING
- BESTELLING
- RETOURNEREN
- REPARATIE & GARANTIE
Snel! Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende werkdag in huis. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie. Voor 15.00 uur besteld? Vandaag verzonden!
Ja, jouw bestelling wordt gratis bezorgd binnen heel Nederland. Voor leveringen naar België rekenen wij 2,95 euro aan verzendkosten.
Wij versturen jouw pakket met DHL.
Je klikt sneller dan het bezorgbedrijf verwerken kon! Je Track & Trace code is vanaf de volgende dag beschikbaar.
Als dit niet het geval is, kan je via onze contactpagina een bericht sturen hierover.
Met geld natuurlijk . En welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.
- iDEAL:Â via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
- Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Maestro)Â :Â het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd
- Klarna Afterpay (Met Klarna Afterpay betaal je pas nadat je het artikel hebt ontvangen)
- Snel afrekenen (keuze uit Apple Pay of Google Pay).
- Bancontact
Ja! Je kunt bij ons betalen met Klarna Afterpay. Hiermee hoef je pas te betalen nadat je het artikel hebt ontvangen (binnen 14 dagen)!
We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:
- iDEAL of achteraf betalen met Klarna: binnen 3 werkdagen
- Creditcard: binnen 5 werkdagen
We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:
- iDEAL: binnen 3 werkdagen
- Achteraf betalen: je hoeft niet meer te betalen
- Creditcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven.
Als we geen betaling hebben gekregen, helpen we je eraan te denken.
In 3 eenvoudige stappen:Â Â Â Â Â Â Â Â Â
1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
2. Controleer je bestelling en vul je contactgegevens in. Denk hierbij aan het adres, bezorgdatum, contactgegevens en naam.
3. Rond af door te betalen. Dat kan met een van alle aangeboden betaalmethodes.
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met ons. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.
Nee. Om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.
Dat lossen we graag voor je op! Een klacht over een van onze producten of diensten kun je met ons delen door te mailen naar info@zoomble.nl. Wij zullen altijd zo snel mogelijk reageren op alle berichten.Â
Retourvoorwaarden:
Bij artikelen van Zoomble is er altijd een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst. Hierna dient het artikel binnen 14 dagen na voormelding van de retour door ons te zijn ontvangen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Â
Het artikel is in goede conditie zonder gebruikssporen en zit in de originele verpakking.
Daar kunnen we kort en krachtig op antwoorden: nee! Retourneren is bij ons altijd gratis.
Je kan een mail sturen naar info@zoomble.nl met als onderwerp ‘Retour ordernummer‘ en vermeld waarom je het artikel wilt retourneren. Wij regelen de rest voor je!
Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij Zoomble een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik prima blijft werken. Op alle artikelen geldt dan ook een garantietermijn van 1 jaar! Zolang je een verrekijker niet gebruikt als krukje, zal het natuurlijk binnen de wettelijke garantie blijven vallen. Als er binnen 1 jaar een ongemak ontstaat kun je contact met ons opnemen en zullen wij het samen met je oplossen. Dit zal in de meeste gevallen een reparatie van het product zijn en in sommige gevallen krijg je een compleet nieuw artikel. Dit wordt allemaal in overleg bepaald!
Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Bewaar die dus goed in je mail!
Binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn repareren we je artikel gratis. Ook buiten de garantievoorwaarden laten we je niet in de kou staan. We repareren je artikel tegen betaling maar geven eerst een inschatting van de kosten. Zo kun jij bepalen of je het artikel wilt laten repareren of niet. We denken graag met je mee!
- VERZENDING & BEZORGING
- BETALING
- BESTELLING
- RETOURNEREN
- REPARATIE & GARANTIE
Snel! Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende werkdag in huis. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie. Voor 15.00 uur besteld? Vandaag verzonden!
Ja, jouw bestelling wordt gratis bezorgd binnen heel Nederland. Voor leveringen naar België rekenen wij 2,95 euro aan verzendkosten.
Wij versturen jouw pakket met DHL.
Je klikt sneller dan het bezorgbedrijf verwerken kon! Je Track & Trace code is vanaf de volgende dag beschikbaar.
Als dit niet het geval is, kan je via onze contactpagina een bericht sturen hierover.
Met geld natuurlijk . En welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.
- iDEAL:Â via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
- Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Maestro)Â :Â het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd
- Klarna Afterpay (Met Klarna Afterpay betaal je pas nadat je het artikel hebt ontvangen)
- Snel afrekenen (keuze uit Apple Pay of Google Pay).
- Bancontact
Ja! Je kunt bij ons betalen met Klarna Afterpay. Hiermee hoef je pas te betalen nadat je het artikel hebt ontvangen (binnen 14 dagen)!
We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:
- iDEAL of achteraf betalen met Klarna: binnen 3 werkdagen
- Creditcard: binnen 5 werkdagen
We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:
- iDEAL: binnen 3 werkdagen
- Achteraf betalen: je hoeft niet meer te betalen
- Creditcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven.
Als we geen betaling hebben gekregen, helpen we je eraan te denken.
In 3 eenvoudige stappen:Â Â Â Â Â Â Â Â Â
1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
2. Controleer je bestelling en vul je contactgegevens in. Denk hierbij aan het adres, bezorgdatum, contactgegevens en naam.
3. Rond af door te betalen. Dat kan met een van alle aangeboden betaalmethodes.
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met ons. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.
Nee. Om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.
Dat lossen we graag voor je op! Een klacht over een van onze producten of diensten kun je met ons delen door te mailen naar info@zoomble.nl. Wij zullen altijd zo snel mogelijk reageren op alle berichten.Â
Retourvoorwaarden:
Bij artikelen van Zoomble is er altijd een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst. Hierna dient het artikel binnen 14 dagen na voormelding van de retour door ons te zijn ontvangen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Â
Het artikel is in goede conditie zonder gebruikssporen en zit in de originele verpakking.
Daar kunnen we kort en krachtig op antwoorden: nee! Retourneren is bij ons altijd gratis.
Je kan een mail sturen naar info@zoomble.nl met als onderwerp ‘Retour ordernummer‘ en vermeld waarom je het artikel wilt retourneren. Wij regelen de rest voor je!
Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij Zoomble een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik prima blijft werken. Op alle artikelen geldt dan ook een garantietermijn van 1 jaar! Zolang je een verrekijker niet gebruikt als krukje, zal het natuurlijk binnen de wettelijke garantie blijven vallen. Als er binnen 1 jaar een ongemak ontstaat kun je contact met ons opnemen en zullen wij het samen met je oplossen. Dit zal in de meeste gevallen een reparatie van het product zijn en in sommige gevallen krijg je een compleet nieuw artikel. Dit wordt allemaal in overleg bepaald!
Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Bewaar die dus goed in je mail!
Binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn repareren we je artikel gratis. Ook buiten de garantievoorwaarden laten we je niet in de kou staan. We repareren je artikel tegen betaling maar geven eerst een inschatting van de kosten. Zo kun jij bepalen of je het artikel wilt laten repareren of niet. We denken graag met je mee!